Speak of the Devil!

Hejsan hoppsan!

Idag är det att jobba i klädesbutiken i Uppsala, Åsa och Mode. Hur tråkigt som helst idag. Det har kommit in 2 kunder varav en har köpt ett bälte för 269 kr... Och det är enbart 2 timmar och en kvart kvar av arbetsdagen. men man får hoppas på att det dräller in människor om ett tag!

De va rätt länge sedan jag skrev men jag har totalt glömt bort det. Jobbet tar alldeles för mycket tid. När man är i skolan eller efter så har man ju iaf någonting att säga.

Jag vill inte påstå att jobba i kök är det värsta som finns.. eller JO fan det är de ju! just nu suger det getdase och jag är glad att jag är ledig där ifrån nu under helgen, thank God!

Nu ska jag vika lite kläder (fast dom är så snyggt ikna) bara för att jag inte har någonting att göra nu. efter jag har slutat så ska jag träffa kära Caroline och snacka skit tills vi ska till Joakim och käka middag, mästerkocken själv( asså jag) ;)

Älsklingen min är i Bollnäs och hälsar på sin syster m. barn och man tillsammans med sin bror. Tycker han kan komma hem nu ja, inte sätt han sen i torsdags morse( och då menar jag på morgonen verkligen )
Jag äslkar min nusse!! <3

Aja nu komer det kunder!

Puss

S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0