God morgon!

Jaa, jag kan ju erkänna att jag inte har varits så bra på att uppdatera mig. Ibland blir det massiva mängder med inlägg. Till och med flera stycken per dag och vissa perioder skriver jag inte ens!
Aja men min första lektion som är kl 10 är inställd så börjar inte för än 10 i 12 så tackar gud att jag tod sovmorgon imorse! :)
Sen är det fan inte långt kvar till min 18 års dag nu! Näst nästa helg blir man 18 och då på måndagen så ska jag tatuera mig för första gången! Kommer blir as grymt! :)
Aja men jag står och "laga" mat... eller ja jag gör ju fan de. Haha så här tidigt? Eyyy men va fan det är bara stuvade makaroner :D Mumms!
Men skakilleplinga så det inte fastnar där ute i kastrullen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0