Hemligt!

Saker du INTE visste om mig!

1. Jag är så mörkrädd att jag paranojjar när jag går genom Alunda i mörkret.
2. Min pojkvän, Patrik. Är som min drog. Något jag inte klarar mig utan!!
3. Awkward är det bästa som finns, men fattar inte varför. Helt onödigt eg! (också en drog)
4. Min bästa vän, är min mormor.
5. Jag har drömmar jag ABSOLUT egentligen inte vill ha, (när jag sover)
6. Jag känner inte igen mig själv i vissa sammanhang.
7. Jag känner mig inte alltid accepterad (som i skolan)
8.Jag älskar att dagdrömma,drömma om att jag är någon helt annan med bättre liv (dorky I know)
9. Jag kommer aldrig bli smal och snygg, att se ut som jag själv vill.
10. Jag är galet lik min pappa och syster Linn, men dom är inte ett dugg lika varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0