Morgonsömn med morgonbonge

Godmorgon!
Stter i lägenheten just nu. Är dax att göra sig i ordning för skola. Usch tycker de kan vara helg hela livet istället för två dagar, haha! :)
I lördags var de jobb i butiken, senare en date med Sofia Nordin och sen tåget till skyttorp där jag senare tog bussen till österby för att träffa älskling och svärföräldrarna. Igår var vi ute i flera timmar och sprutade på planterade träd och sen plockade svamp! haha kanske inte låter så jätte roligt eller graciöst men det är alltid lika skönt att komma ut mer mot landet hållet, om jag kan uttrycka mig så :)
nej men nu är det dags för att klä på mig och sminka lite grann, men vilket jävla skitväder det är då!!
Have a good day, and gooodbyyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0