Ny design, av Caroline Svensson!

Äntligen har jag fått i ordning bloggdesignen tack vare min bästa vän Caroline Svensson ( http://carolinemmsvensson.blogg.se/ ) Står i evig tacksamhet! ( Tills jag behöver en ny ;) ) haha.

Sitter i skolan och väntar på attt Mikkis och Frida ska komma tillbaka från teatern. Ska arbeta med projekarbetet en halvtimme. Vi drar till London den 7 oktober för att utforska och turista som projekt vilket kommer bli fantastiskt eftersom man aldrig har varit där!

Ska senare hem till min lilla pojkvän som är så sjuk så. Jag har tyvärr smittat honom.  Vilket inte alls var min mening! Så eftersom jag fortfarande är förkyld så spelar ju de ingen roll för min del :)

Men peace out och trevlig måndagseftermiddag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0