Trött men Awkward is on!!

Jag är skit trött men vill inte riktigt sova! Why? - Jo, för att jag sitter och kollar på Awkward. Visst jag har kollat genom de 7 första episoderna men SERIÖST jag blev kär i programet de 5 första minutrarna när jag hittade de. Går as segt för alla episoder att komma ut på internett eftersom jag kollar så fort en av de kommer ut och sen kolla jag på den och får vänta i säkert en vecka innan de nya kommer ut. Pust och Stånk...
Jaja man får helt enkelt klara sig i några dagar till! Juste, Caroline har hjälpt mig att designa en ny header till min blogg. Vilket är väldigt gulligt av henne eftersom jag inte har en aning om hur man gör men jaja!
Den kommer ut för hoppningsvis imorgon! :)
Ska nog sova iaf innan det är för sent. Kom ju ändå hem sent igår. (halv 4) Eftersom jag var ute med polare :)

Lite eyecandy gör det ju inte svårare att kolla precis ;) haha

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: issandra

Söt du är på Headerbilden :)

Sandra <3

2011-09-05 @ 09:34:36
URL: http://issandra.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack hjärtat! :)

2011-09-05 @ 14:21:34
URL: http://sarawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0