Ååååååh

Godmorgon!
 
Vet ni... Andreas kom hem igår, tihihi vart ganska glad då ^^ Äntligen att man ska sova "ordentligt", iaf kunna sova skönt. Bästa man vet är när han håller om mig på mornarna. Åhh ni anar inte hur jävla tungt de va attt gå upp i morse när han låg kvar i sängen... värsta som finns.
 
Men men, verkar vara en lugn dag på jobbet iaf, Och är även min sista för denna sommar. Kommer rycka in extra medan jag pluggar men sen ska jag fan i mig hitta ett annat jobb man kan tjäna lite pengar på fan..
 
I helgen åker jag o Andreas till min familjs stuga ute i Norrby. Ska blir skönt nu när man är ledig och Anita o Nalle som hedersgäster. Ska bli oootroligt skönt.
 
Aja, mot disken va de väl för 20 min sen så tar de nu.
 
so long!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0