Less på idioter!!

Jag är så jävla less på folk som inte känner mig och yttrar sig om något de inte har en aning om!

Nu har jag fått reda på att det är en tjej som läser min blogg ( jag gillar henne inte pga personliga själ ) har yttrat sig till MIN bästa vän om att jag har skrivit dumma saker om mitt ex P och det har jag ALDRIG gjort i hela mitt liv!! Jag har ingenting emot honom, han kommer alltid finnas i mitt hjärta med en speciell kärlek så kom inte o säg att jag haf skrivit skit saker om honom för det skulle aldrig falla mig in att göra. NÅGONSIN!!! Idiotjävel på att lägga sig i andras business bara för att jag vart tsm med honom och inte du!! Fuck pdf, läs inte min blogg bitch om det ska vara så jobbigt å läsa för dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0