Lite saker om mig själv!

SENASTE:
1. Dryck: Vatten
2. Telefonsamtalet: Mami
3. SMS: Fille
4. Sång du lyssnade på: Blow - Kesha

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: Kanske ?
8. Varit kär: Det har jag.
9. Förlorat någon speciell person: Nej.
10. Varit deprimerad: Oh ja.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Det har jag.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. ROSA
13. LILA
14. SVART

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: En hel del nya!
16. Fått ditt hjärta krossat: Kan man säga.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Jo men visst, senast igår faktiskt!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Faktiskt.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
21. Kysst en kompis: Hahaha...

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: använder ej msn
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 MAX 3.
24. Har du några husdjur?: Papi?
25. Vill du ändra ditt namn: -
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Söp mig tokpackad!
27. Vilken tid vaknade du idag: Halv 11
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Var påväg hem från Filip
29. Någonting som du längtar till: Studenten och livet efter de!
30. Bästa sommarminnet: OJ...
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Sluta vara en fucking fegis..
32. Vad lyssnar du på just nu: Whine up!
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
34. Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting!

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Sarah Lovisa Jonsson
37. Singel/upptagen: Singel
38. Stjärntecken: Fisk
39. Kille eller tjej: Chicka!
40. Grundskola: Olands
41. Gymnasie: Brux
42. Högskola: Vi får se om den saken.
43. Hårfärg: Brun
44. Långt eller kort: Kort
45. Längd: Ungefär 1,65
46. Vad gillar du gällande dig själv: Snäll, glad, utåt uppfostrad.
47. Piercings: Navel, öron och snart tungan
48. Tattoos: En hyffsat stor på skulderbladet. Ska inomkort göra en ny :)
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Munnen
52. Piercing: Navel
53. Tatueringen: 23 mars 2011 en blomma och mina syskons namn med stjärnor.
54. Bästa vän: Madelene
55. Sporten du spelade: Fotboll och innebandy samtidigt tror jag ?!
56. Husdjur: Hamster
57. Vaccination du minns: oj...
58. Konsert: Ehm...
60. Alkohol du drack: Öl?

JUST NU:
61. Äter du: Inget
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: Lyfta på erslet
64. Lyssnar du på: Wild ones
65. Väntar du på: ett sms

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Så klart jag vill!
67. Vill du gifta dig: Det vill jag! Om jag hittar en värdig karl ;)
68. Karriär i åtanke: Stadsminister, utan politik!!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Både och!
71. Kortare eller längre: Längre!
72. Yngre eller äldre: Äldre!!
73. Romantisk eller spontan: Både och tack!
74. Snygg mage eller snygga armar: asså... både också men drar väl till med armar då.
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Känslig på helt ok nivå! Han får inte böla mer än mig hahah!
77. Ragg eller förhållande: Förhållande!
78. Bråkstake eller tveksam: Mjeee tänder inte på killar som slåss så får bli tveksam.

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Njaa aa...
80. Gjort något sjukt spontant: Det har jag!
81. Tappat glasögon eller linser: Ja men klart, jävla fitt glajjor!
82. Haft sex: Humpy humpy! Ja
83. Krossat någons hjärta: Det vet jag inte ? Tror inte så...
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja men tyvärr så...
85. Har du blivit arresterad: Hhah nej jag är en duktig flicka! :)
86. Dissat någon: Jau
87. Gråtit när någon dött: Jaa... :/
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): HAHAHHAHA (A)

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ibland
90. Mirakel: Njaa
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nää
92. Himlen: Don't you see it?
93. Tomten: Jag såg ju mamma kyssa honom!!
94. Att kyssas på första dejten: Njaaa ångrar dom andra gångerna men det beror på hur länge man haft känslor för personen och hur länge man känt honom...
95. Änglar: Gamelmormor! <3

SVARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen: Aldrig!
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Näää :)
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jau
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj och vänner, kanske lite smink och hårfärg också då ;)
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Det har jag!

Kommentarer
Postat av: Patric P

Haha du har ju svarat arligt pa alla utom den sista:p hahaha!

2012-03-01 @ 14:22:47
Postat av: Sarah

Hahaha din lilla tönt :D

2012-03-04 @ 10:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0