Men what the FUUUCK???!!

Det är fan inte konstigt att man får svårt att lita på folk?!
Jag förstår mig inte riktigt på folk!! Jag blir så jävla less...
Jag vet inte VAD jag ska göra heller men nu vet jag att dux2 är en idiot iaf. Ingenting att ha och dux2 har själv fått förlust från någonting bra!
Ska man behöva bli världens bitch för att få de man vill ha ?! Ska jag behöva ändra på mig för att slippa hamna där jag alltid hamnar?! kompiszoonen med benefits IN MY ASS!!!
Bara för att man blir så arg och lyssnar på partymusik får man lust att supa sig full och dansa och INGEN behöver bry sig hur jag beter mig!! Från och med nu kör jag mitt eget race! HELL YEAH I'M GOING NASTY BITCH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0