Mmm Goddamn!

Nyduschad (andra gången för idag), rakat mig, skrubbat lite och smörjt i mig med brun utan sol!
Min mining: Låg i soffan, skulle gå och hämta en nagelfil i badrummet, en halvtimme senare kommer jag ut där ifrån. Och vad va de jag egentligen skulle hämta?! Jo men juste jag skulle ju bara hämta nagelfilen! + (!!!) Så glömde jag nagelfilen när jag gick tillbaka till soffan... hahah så jävla mycket huvudet kan sätta spel på en! :P
Hahah jag var så frussen så de frestade med en lång varm dusch, och så blev det!! hade gärna suttit mig i bastun men insåg att kl skulle bli för mycket som den skulle hinna värmas upp också... MINDRE kul!
En gammal bild från första gången jag var hemma hos Clara :)
GAMMAL BILD FRÅN 2008!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0