Vintermys med en bra vän och snygga killar!

God dag! :)

Idag är jag på bra humör fast ändå på krigsstigen :D

Sitter hemma hos Sandra http://issandrah.blogspot.com/ och myser vilket jag har gjort praktiskt hela dagen under hålan och nu efter skolan! hon är så jävla underbar och en bra bloggare! ;) Snacka skit och få råd av henne är uuunderbart! Sknt att ha henne nära mig :)

Men ändå är jag på krigsstigen! Fast på ett glatt sätt. Så underbart att få ut aggitionerna! Man ska fan börja på boxning igen! Nej juste! Jag ska ju försöka mig på pole dance ;)

haha men men nu står Sandra i duschen, ska locka hennes hår sen ska vi (jag prova på för första gången) köra lite zumba. Jävlar vad fitt jag ska bli till sommaren. Ska ha perfekta kroppen och bli den snyggaste tjej ni någonsin skådad!! ;) Jävla humör alltså!!

Veckans snygging, jävlar så synd att han är bög annars hade han varit min snygging!! ;) Grr kåtslag så det står härliga till och våt pöl på golvet. MUMS MUMS!! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0