When the dream fades away!

Men holla på er!

Fan idag är det en så länge en bra dag! Solen skiner ( NOTERA!! ), jag mår bra! Skitit som jag ska och sovit underbart efter en hur bra kväll som helst tillsammans med Emelie!

Nu sitter jag med en kopp kaffe hemma hos syster Linn och har precis plattat håret och sminkat mig!
Imorgon är det ju studentkryssning, vet inte riktigt om jag så taggad men det kommer. När vårkänslorna tar in så blir man glad och taggad på allting! :D

Ska snart åka hem till Alunda och faceA mina päron och städa mitt rum innan jag får smisk på rumpan och skäll av far! Men va fan gör det om hundra år?! Flyttar förhoppningsvis till London i höst :D

Aja sista ska göras innan jag åker. Förhoppningsvis en promenad med bästa Frida också!

Love you!

/ Nasty Bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0