En dag med CarroBarro <3

God kväll sköningar!
Dagen har varit huuur bra som helst! Lunchdejt med Caroline i Uppsala på Waynes Coffe och shopping på det satte dagen där den skulle. Hade lovat mig själv att bara fönstershoppa men jag känner mig allt förväl och självfallet så sprack ju det! Kom hem med två nya handväskor, en söt vit top, En svart typ av eyeliner, lösögonfransar i pack två!
Efter en lung och pratsam för/eftermiddag med Caroline så var det bara att bege sig mot gymmet i Gimo. Måste börja hårdträna nu till sommaren. Jag viker alltid de sista veckorna innan bikini season så trvis aldrig i bikini men iår ska jag fan lyckas med träningen och hålla ut! :D
Nu är det en lugn kväll med skön kvällsmusik, zipperallen på och upplandning av EXTREMT sena billder (från i maj, Tallin bilder och bilder från Frankrike i Juni).
Godkväll mina vänner så återkommer jag i sinomtid, bare with me.
Glömmer bort att skriva! Haha
Kyssen i baken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0