Nytt år och ett jävla massa helvetesskap!

Gott nytt år kanske man ska säga!
Som min svägerska sa inatt. "Nyår är så jävla överskattat", - Ja det är nog sant faktiskt för jag hade det inte alls kul om jag faktiskt får vara ärlig.  Skulle vara bättre om man kunde åka iväg till någon stuga över nyår med kompisar med fin middag och stadigt sällskap. Även hemma skulle ju det även funka.
Nu är jag för helsikes trött, deckaed i skoffan när jag kom hem idag, sov flera timmar men det gör inget för kommer kua sova lika bra inatt för det :)
Hoppas i alla har haft det bra under julhelgerna. Nu blir det tv och snart sovandes för min del! :)
God fortsättning!
Sarah

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kan det vara fina Nova som kläckte ur sig den kommentaren? ;)

2012-01-02 @ 18:31:28
URL: http://alvid.myshowroom.se
Postat av: Sarah

Hahah Japp det var Nova de!

2012-01-09 @ 23:53:43
URL: http://sarawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0