Sjukhus vs Skola, vad är värst?!

Hejsan!

Kom precis til skolan från sjukhuset! Där svaren vart en besvikelse som vanligt. man kanske borde inse att jag alltid kommer vara som jag är och skita i alla sjukhusbesöka och allt...

Läkaren på infektionsavdelningen på akademiska sjukhuset sa att han han inte alls va säker på om det skulle komma några svar som visar vad som kan vara mitt problem med förkylningar och sjukdomar jag konstant får.
Jag fick ta massa blodprover. De tömde ur typ en halv liter blod. Vilket motsvarar 10 stycken provrör med blod och det kan jag säga är MYCKET så jag vart lganska yr i bollen...

Nu sitter jag i skolan, kom till mitten av sista lektionen och fattar inte ett skit så skriver ist. Hahah kanske inte är det smartaste eftersom jag ligger efter i detta arbete, men what ever får ta hjälp av min mammi!!

Aja kanske ska försöka jobba iaf. Slutar ju trots allt om en kvart hahah så jävla värt att åka till skolan!!

Juste.. som belöning för att ha tagit ur så mycket blod så köpte jag mig en klänning jag provade i lördags men fanns inte rätt storlek på gränby. Så den klänningen köppte jag (grymt snygg) Sen ett par leggings och en topp. Dom provade jag inte för de orkade jag ej men köpte det iaf, man kan ju alltid lämna tilbaka i värsta fall men jag tror allt att det ¨år bra iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0