Things I don't know about...

Det är som en börda i hjärtat. En tung klump som inte verkar vilja lossna den här gången. Jag vill bara gråta och gråta. Jag sover aldrig, bara tänker.. någonting är fel på mig. Vad vill jag egentligen? - Vad vill jag inte? Vad orkar jag med och vad orkar jag INTE med.

Det är som att ingenting kommer lösa sig, som att jag endå är en värdelös person i världen men en fasad som gör mig otroligt ledsen. Jag orkar inte vara glad, jag orkar inte vara.

jag behöver prata men jag vet inte riktigt vad jag ska säga?! Lyssnar någon ens på mig? - Min kurator ja, men någon annan? Vill jag berätta?

Det är så mycket som snurrar runt i huvudet och det känns som att jag inte vill höra: " Du kan prata med mig! " utav folk. Fan, man bryr sig iaf inte och jag vill inte prata, eller vill jag det?

Det är så många tankar som bara krånglar till det för mig.

Ska/vill jag skrika? Eller är det gråta jag vill? - Vad är det som kommer ut??

Jag mår inte bra.


Kommentarer
Postat av: Lukas

2012-01-23 @ 01:21:20
Postat av: Lukas

Det låter inge bra tjejen! :-( Vet att vi inte riktigt känner varandra. Men jag finns om du vill!

2012-01-23 @ 01:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0