Nej men!

Hejsan!
Helgen ´har varit galet tuff! Jobbat hur mycket som helst medan Andreas hade främmande av Fredrik från Sthlm. Kan ju inte påstå att jag har sovit super bra. Men bättre än ingenting.
Kom ju hem 2 fulla karlar i lördags natt. Eller aa kan ju säga att de va Andreas som va full och jag vart klarpigg. Vilket inte uppskattades i går när jag gick upp halv 7... Men har har haft det trevligt iaf :)

Igår va jag och hjärtat på promenad och hamnade på minigolfbanan i Östhammar. Sög men man kan ju ha mysigt för det. ( Älskar dig! )

Såg nu.. att jag skapade bloggen 2008 i juni så har haft den över 4 år...
Men kan säga att det är faktiskt mycket som har raderats. Gamla inlägg som tar plats, pinsamma historier och annat gamalt som helt enkelt inte behöver finnas här!

Watch out for more!!
Andreas & Robin slår lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0