Som jag alltid gör!

Haft en helvetesnatt. Varit vaken till halv 5 i morse och gick upp för tidigt dessutom... Panikångest och suttit i badrummet med hjärtat i halsgropen och tår ner för kinden.

Det är inge kul men kan säga EN sak som jag alltid blir lika full i skratt över är att efter varje attack jag får, får jag nån knäpp i huvudet att jag måste ändra något med mig själv. Och denna gång vart det banting. Jag gör de aldrig men jag får sånt adrenalin efter så jag tror att jag ska göra de men kommer aldrig till skott med något jag tänker göra. Haha aja. Sitter på jobbet nu iaf och mycket snurrar runt i huvudet.
Ska hem till finaste vännen Jennie efter jobbet och prata. Älskade vän som alltid bryr sig. Älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ny skyller jag på dig om jag blir rynkig av alla bekymrade miner.. Du är så fin och jag kan inte säga nog hur mycket jag saknar att vara liten och bekymmerslös tillsammans med dig! ❤ fina du

Svar: Älskade du! Inga rynkor åt dig!! Jag saknar dom tiderna jag med. Och jag saknar dig så himla mycket fina du!! <3
Sarah Jonsson

2012-07-06 @ 12:13:42
URL: http://madelenefreij.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0