Worried - Careless - Hardface - Smalltears

Har en orolig klump i magen ganska ofta. Hur ska man säga det egentligen utan att avslöja min oro?
Det är mitt, men ibland känns det inte så. Vill ha mer, mer känsla över det. Blir orolig.
 
Ibland bryr jag mig inte, låter det vara som ingenting men egentligen är det allt. Jag vill inte höra. Men jag måste!
Är som en nasty drog man inte vill ha. "Sarah, beskriv hur du känner"
- Hur jag känner? Känner mig tom... men full av rädsla.
Haft en attack på 2 månader. Känns som att en är nära nu. Kan bryta ihop närsomhelst. Men vill inte att någon ska se. Jag skäms, jag skäms så in åt helvete, vill inte vara svag... Slår ut med ett ansikte av sten. Men hjärtat är gjort av en sköraste glas.
 
I just poured my heart out
there's bits of it on the floor
And I take what's left of it and rinse it under cold water
And call him up for more


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0