Ingen god morgon!

ööööööZZZzzzzz

Har inte sovit många timmar alls inatt! Men vi tar det från början iaf!

Igår åkte jag och Emelie till stan ( ÖB & Gränby ) ( Innan hade jag varit på Thuns med syster och svåger ) efter det åkte vi hem till henne, sen till gimo färgade mitt hår svart, sen åkte vi till Haberga och hämtade Emelies lillebror, körde hem honom till Alunda. Sen åter tillbaka till Gimo där vi satt och pratade, vid det laget var även Amanda med!

MEN SEN!! Så åkte vi två till Gävle för att hämta upp Nippe och Jimmy från HeartBreak, och jag säger bara en sak!! Det gör jag INTE igen. Var hur tjock timma som helst, halt på vissa ställen, blåste på motorvägen. När vi kommer till Gävle så kör vi helt fel och kör där bara taxis för köra. Sen efter mycket tjat med boysen i tele så hittade vi dom. Och hemvägen var ju fan rena helvetet! Men jag tackar GUD att pojkarna somnade som barn i baksätet!! MEN vi hittade fan INGENSTANS, trodde vi kört fel men bara tagit en längre och segare väg, men men vi kom hem iaf!!

Sååå idag är  Sarah skittrött och vill bara hem till Alunda och sova!!

/ Beatchhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0