Sanningens stund är här!

Får så mycket fråger kring mitt ex P över allt så är väl dags att komma till skott och lyckas svara på några eventuellt!
Varför tog det slut egentligen?
För att både jag och P hade våra själ. Vi hade olika till att inte vilja vara kvar i förhållandet.
Vad va din och vad va hans anledning?
Dn är privat och tänker inte svara på den frågan, den angår bara mig/honom.
Saknar du honom?
Ibland, inte alltid. Men ibland. Saknar de bra från förhållandet, vi va tsm nästan ett år och spenderade nästan varje dag och natt tillsammans så det fanns ju mycket bra också! Jag saknar hans föräldrar fruktansvärt mycket och det vet dom om.
Har du kännslor kvar?
Jag kommer alltid att älska honom jätte mycket, en speciell plats i hjärtat det är det verkligen. Den första man veeeerkligen älskar finns kvar, det kan jag lova :)
Hur är det mellan er nu?
Jo det är bra, vi är vänner! Känner ingen skum eller jobbig stämmning alls och det är jätte skönt för han är en jätte snäll, underbar och söt person. Så jag är glad att vi ändå kan vara vänner :) Inget man vill kasta bort precis haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0