We stand together!

Kväll kväll kväll!
Ja just nu är jag mätt och belåten efter middagen. Kom precis hem från Gimo där jag besökt vänner som Jocke, Danne och tillslut Sandra ( my baby ). Så nu har jag köpt Vindruvor och ska försöka ge mig på plugg ikväll med.
För imorgon blir det först instrumet och sång då jag precis lärt mig spela Hey Soul Sister med Train på piano. Är väl inge vidare men jag försöker..
Sen kaffe hos Jocke och häng med Sandra innan sista lektionen som är Filosofi.
Later om blir det handledarutbildning för körkort i Östhammar tillsammans med Filip som så väll och hjälteaktigt gått med om att övningsköra med mig. Hahah kommer vara den sämsa på att köra bara...
Peeez out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0