Finally!

Hejsan, Godkväll & Godnatt

Ja, idag har jag varit i skolan. Skrivit svenskaprov och pratat om foster på naturen. De va de enda jag gillat på den kursen och det ENDA jag lyssnat på hahah!

Sover hos min syster och svåger inatt pga att mina föräldrar lämnade kvar mig i de stora huset för att åka till Kina... Vem gör så? Vem lämnar sin 19 åriga dotter ensam hemma?! :O   ;)

Iaf så har jag varit till Jocke och druckit kaffe, sjungt singstar och glassat i solen på hans balkong! Mycket trevlig eftermiddag!

Har entligen också beställt en klänning från ASOS som är ett företag i USA och hoppas den passar annars får jag panik. Tar ju studenten iår. 5 Juni vettu och kommer vara SÅÅÅ underbart! Sen är det bara att jobba på  :)

En bild på den klänning jag beställt från ASOS.COM



Nu ska jag duscha sen förmodligen vidare till sängen!

Kiss and goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0