Frisörer är renarama rånet!

Fick ett telefonsamtal av AVANCE KLIPP nyss där jag ska klippa mig. Har egentligen tid imorgon men hon jag skulle klippa mig hos va sjukskriven.

Såå jag har fått en ny tid på torsdag, men ALDRIG att jag ska ha den.. frågade vad priset skulle hamna på och vet vi vad? 1900:- för mitt jävla hår att färga och klippa. NÄSTAN 2000 SPÄNN!!! Inte fan är de värt det heller!

Kan ni fetglömma för fan!

Tvingar Becka att ta hand om mitt hår ist! Bra jävla mycket bättre och billigare!!

USCH BOJKOTTA FRISÖRER FÖR FAN! 


Kommentarer
Postat av: issandra

700 kr färgning + klipp hos Frizeringen Ingela (Gimo galleria!)

2012-05-23 @ 13:20:14
URL: http://issandrah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0