Jag tror jag blir TOKIG!

Tror I'm going nuts! Seriöst... försöker hitta bikini till sommaren. Jag vill ha en fin söt bikini utan byglar. Men vad tror jag egentligen? Vem för söker jag lura? JAG KAN SÄGA TILL ER SOM VILL HA STÖRRE BRÖST, DET ÄR ETT JÄÄÄVLA HELVETE! Ingenting passar som på tjejer med småbröst. Man får ont i ryggen och dom är BARA ivägen.

Så säg för fan att ni inte vill ha större, för nackdelarna är 15 så gånger mer än fördelar. Fördelar är säkert bara för att killar kanske gillar det. MEN SO WHAT!? Säger bara att dom är i vägen och ett HELVETE att ha.

Fan vad jag hatar skiten. Finns aldrig i ens storlek i varken bh eller bikini ( blir fula sådana i ens storlek ). Tröjor ska vi inte ens snacka om! Sitter det för tajt över bröstenså sitter de bra runt midjan och sitter de bra över brösten så är det alldeles förstort runt midjan!

Säg att jag har fel. Men JAG vet att jag har rätt

Peeezoff


Kommentarer
Postat av: Annelie

Har du kollar på http://www.lasenza.co.uk? de har mycket fint och relativt billigt till oss med större bröst :D tips

2012-05-15 @ 17:26:17
URL: http://alvid.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0