Livet enligt Sarah

Illa mående och hjärnan verker. Ja, så har mina senaste dagar varit. Mått illa som fan men men sånt är väl livet. Jag får stå ut, vilket jag har gjort med förkylningar i ett X antal år... sorligt att man "vänjer" sig med förkylningar och sjukdomar...

Idag iaf så mådde jag piss i morse så va hemma från skolan men sen vart jag bättre så åkte till Gimo. Träffade Jocke på en kaffe och Becks följde med där av kom följet Patrik, Rikard och Loffe föbi. Tog årets första glass, mjukglass :D

Ooooch vidare sen till Jennie & Robin för middag och mys framför soffan och lite skitsnack med eventuella skvallningar ;) Lite dum/elak får man vara ibland enligt min mening hahah!

Aja nu blev det så iaf att efter 2 nätter hemma så sover jag hos syrran. Får fan ingen sömn när jag är ensam hemma och ska sova i det stora huset alldeles ensam.... christ man skiter ju på sig för det minsta lilla ljud!

Imorgon måste jag klara av att gå i skolan, men mår jag illa så åker jag fan i mig hel.

BTW så har jag första körövningen men kyrkokören imorgon. Har sjungit i unga röster som är en ungdomskör men inga kvar och vill inte sjunga med unga paltor så lämnar dom för 40 + are som är helt otroliga på att sjunga! :)

Good Night Sweethearts!


Har inte skrivit något om min studentskiva, men kan säga att jag hade frrrruktansvärt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0