Pull an allnighter, not my thing!

Godmorgen!

Haha vet inte hur jag ska förklara min dag/ar haha!

Började med en bra dag med Becka, Emelie och Victoria här. Sen bara Emelie och Becka sen bara Becka och jag. Klockan är kvart över 5 på morgonen och vi har suttit och pluggat i princip heeela natten med en heeel del kaffe till hjälp. Jag vet, jag blir sjuk av att inte få sova men va faan betygen setts på torsdag och jag har frrrruktansvärt mycket att göra så fick bli en allnigher med Rebecka Kytömäki min "lillasyster-in-law" eller vad man ska kalla henne. Min vän helt enkelt.

Hahah jag inte inte säga att det var värt det men fan det har varit kul trots allt hahah!

Kan ju inte gå och lägga mig nu så om nå timme är det bara att göra iordning sig inför skolan. Vilket jag inte precis hurrar för om jag ska vara ärlig!!

Nu sitter becka och gör det sista på sin matte och vi lyssnar på gamla disney låtar och är trötta men endå inte. Fan man lever ju bara engång! Får ju sova imorgon iaf! hahah

LOVE MY LIFE SOMETIMES

Godmorgon mina fisar!!


5 på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0