Välkommen tillbaka du sköna...

Ohh så uuunderbart! Jag är FÖRKYLD IGEN!? Vad förvånar mig mest? Att jag är förkyld eller att det faktiskt va ett uppehåll på ungefära... 2 veckor! Yey me, årsbästa :)
So whats new?!
Sitter i sängen och skriver lista på vad min mor och far ska köpa till min när dom åker till Kina nu imorgon. Listan... den är helt okey normalt lång för att vara tjej... men endå?! Har säkert en hel del mer saker jag vill ha men de får jag väll ringa till hotellet i efterhand och berätta! :)
Tagit bort all smink nu. Har fått värsta finneattacken mot hakan... Jag är ganska noga att tvätta ansiktet meeen nu när det har varit mycke partande med sena hemgångar så ooorkar man bara inte ställa sig och vingla vid handfatet så man slänger sig i säng på en gång.
Och dessutom gör alkohol hyn ful och lättare att få finnar. Och man kan säga att det har blivit mer alkohol än vatten för min del de senaste dagarna... fy skäms Sarah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0