Give me back my life!

Skulle göra allt för att få bli mig själv igen... jag är så less på att må dåligt hela tiden. Alltid ha ont o kramper.
Det är inte rättvist att jag ska må som jag gör.
 
Barnmorskan gör ingenting heller. Om hon bara kunde ta ut staven i armen så skulle MASSOR av problem att lösa sig. Det är ett helvete..
 
Är alltid trött, har alltid ont, värker överrallt...
 
Lärare och kurator säger att det är iaf bra av mig att visa ett bra humör uppe o att jag ens orkar ta mig till skolan o göra arbeten.. men jag kan lova att det KRÄVS förjävla mycke att jag ska funka om dagarna. Jag tackar gud till att jag har Andreas som drivkraft. För han är verkligen det. Jag är glad att jag har någon som bryr sig o älskar mig.
 
Mina mardrömmar blir bara värre o värre. Förrigår natt så vakna jag var 10e MINUT. Helt kallsvettig o törstig. Hela munnen hade tillomed skrumpnat ihop o tungan va som att den inte fanns...
 
O mitt i allt skrivande så ringer barnmorskemottagningen o säger att jag har tid till att ta ut staven nästa vecka på tisdag!!
 
Hoppas på att få må bra jag med nån gång!
 
/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0