Fredag!

Godeftermiddag söta små troll! :)
 
Jag sitter helt ensam på jobbet, skit kul och dessutom jobbar jag helt. Whoho, sluta klaga på att ni har jobbigt i veckorna! -.-
 
Som ni vet fyllde jag 20 i tisdags! Firade mig i söndags med familjen eftersom alla jobbade på tisdagen. Men jag hade kul förde!
Det roliga i detta med att gå på systemet för första gången och ha ett minna av de är att MITT första minne kommer att vara med TIM! haha en kille jag bara träffat ca 4 ggr. (Victorias.. öh) En störd men skittrevlig kille! :)
Sen vart de ju middag med Victoria, Tim och Andreas på Tsatsiki. Jag kan säga att jag var ganska korkad som valde de genom att jag HATAR tsatsiki sås.. hmm.
 
Just det! Mitt förra inlägg handlade ju om en gamal vän till mig. Fortsättningen av de.. vi träffades på fredagen och pratade ut. Kändes skönt och världens lättnad för mitt lilla hjärta. Som att det vart rött igen :)
jag är glad för de. Lite ledsen att jag vet att vi aldrig kommer få den relation vi hade förut men jag är glad att vi pratat ut och kan vara vänner utan obehag?!
Många har frågat varför jag skrev allt i bloggen som att jag skulle såra honom.
jag skrev i bloggen eftersom många har frågor om de och jag orkar seriöst inte ta det om och om igen.. Jag är GLAD att jag skrev ut allt för hans skull också. Veta hur jag låg känslomässigt innan vi skulle träffas. han hade läst det innan också. Visst jag trodde aldrig att han skulle ha sett det eftersom jag hade då tidigare tagit bort honom från facebook, men det var bra tycker jag!
Ja, jag saknar honom mer än vad jag nånsin har saknat någon annan. När vi slutade prata va det som att man hade förlorat en pojkvän, MEN vi va bara vännervilket många har missuppfattat genom åren men så ÄR DET!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0