Happy Easter!

Godkväll kära vänner!
 
Jag kan börja med att säga att gårdagens kväll var helt okey när jag, Niclas, Mino och Oli tog oss till Möbeln i Tierp och dansade. Hade faktiskt ganska roligt DOCK så vart man mycket irriterande över all fylle på Tierps ungdomar som kom dit för att supa och förstörde pretty much större delen av kvällen. Fock armbågar i huvudet och ryggen vilket resulterar till värkande rygg idag.
 
Men iaf så är det Påskaton idag. Vaknade upp bredvid A som va blodig i ansiktet efter att ha ramlat påväg hem från krogen. Goood work babe! Mös lite innan jag tog mig till syrran i Gimo för att åka ut till stugan på påsklunch.. dock är jag fortfarande fast här ute hahah.
 
Blir att åka till Östhammar ikväll o sova. 
 
Sweet dreams!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0